آخرین اخبار

ساخت "خانه کنار دریا" در شمال کشور

00:55:36 1392/08/27


فیلم سینمایی "خانه کنار دریا" به کارگردانی آرش معیریان اوایل آذر ماه جلوی دوربین می رود.

محسن وزیری تهیه‌کننده جدیدترین اثر سینمایی آرش معیریان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فیلم سینمایی "خانه کنار دریا" نیمه اول آذر ماه در مناطق شمالی کشور جلوی دوربین می‌رود.

وی توضیح داد: در حال حاضر با دانیال عبادی و سارا منجزی برای بازی در این فیلم صحبت شده است که البته هنوز قرارداد نبسته‌ایم. امیدوارم هرچه سریعتر پیش‌تولید "خانه کنار دریا" به کارگردانی آرش معیریان به پایان رسد تا بتوانیم ساخت این فیلم سینمایی را آغاز کنیم.

 



وی تاکید کرد: این فیلم سینمایی داستانی اجتماعی دارد و قصه‌ای طنز و عاشقانه را روایت می کند که رضا قهرمانی فیلمنامه آن را نوشته است.

وزیری همچنین از پایان مراحل فنی فیلم سینمایی "کالسکه" به کارگردانی آرش معیریان خبر داد گفت: آخرین مراحل فنی این فیلم سینمایی به زودی به پایان می رسد و محمدمهدی گورنگی آهنگسازی آن را برعهده دارد.

"کالسکه" به کارگردانی آرش معیریان، داستان زندگی زوج جوانی است که برای رفتن و یا ماندن در ایران دچار مشکل هستند. در این فیلم بازیگرانی چون دانیال عبادی، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری و سارا منجزی حضور دارند.

پیش از این قرار بود پریناز ایزدیار به جای سارا منجزی در این فیلم بازی کند که به دلیل شکستگی دست از حضور در این فیلم سینمایی انصراف داد.


خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی